Αντίο James θα σε θυμόμαστε πάντα...

Είμαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω το θάνατο ενός καλού φίλου ραδιοερασιτέχνη, του James McLaughlin WA2EWE/T6AF γνωστός σε όλους εμάς που ασχολούμαστε με το DX για τη δραστηριότητα του από το Αφγανιστάν. Είμαι πραγματικά συντετριμμένος μιας και μέσα από τη γνωριμία μας, αν και είναι πολύ πρόσφατη, διαπίστωσα ένα εξαιρετικό άνθρωπο που αμέσως θέλησε να με εξυπηρετήσει για ένα Sked στον αέρα. Συγκεκριμένα στις 26 Μαρτίου...
μια μέρα πριν αναχωρήσει για το προγραμματισμένο του ταξίδι, όπως και είχε ανακοινώσει από την ιστοσελίδα του, του ζήτησα να προσπαθήσουμε μία επαφή στα 20M. Αν και δεν περίμενα να είχε χρόνο λόγω της αναχώρησής του, όχι μόνο μου απάντησε αλλά ήταν πραγματικά εξυπηρετικότατος δίνοντάς μου αμέσως QRG για δοκιμή. Σήμερα έπεσα πάνω σε ένα neswletter του EPC και νόμιζα πραγματικά ότι έβλεπα όνειρο. Ο James McLaughlin ήταν ένας από τους δολοφονηθέντες στη Καμπούλ την Τετάρτη 27 Απριλίου. Πηγές αναφέρουν ότι 8 Αμερικάνοι στρατιώτες και ένας Αμερικάνος εκπαιδευτής σκοτώθηκαν ύστερα από άνοιγμα πυρών από Αφγανό πιλότο κατά την διάρκεια συμβουλίου στην αίθουσα Αφγανικού σώματος Αεροπορίας στο αεροδρόμιο της Καμπούλ. Το θανατηφόρο επεισόδιο προκάλεσε ίδιος Αφγανός πιλότος εναντίων των συναδέλφων του!! Ο James ήταν απόστρατος αξιωματικός και πλέον δούλευε ως εκπαιδευτής των Αφγανών πιλότων. Το ταξίδι του στη Αμερική ήταν για να συναντήσει την οικογένεια του όμως για τελευταία φορά... Ήταν άδικος ο θάνατός σου James... Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσεις να ακούς της αγαπημένες σου συχνότητες!!!
CUL AR SK

Δεν υπάρχουν σχόλια: