Συλλογή φωτογραφιών κλειδιών Μόρς

Εδώ και μερικά χρόνια, εξαιτίας της μεγάλης μου αγάπης για το CW, είχα αρχίσει να συλλέγω φωτογραφίες από διάφορα μορσικά κλειδιά διαφόρων τύπων όπως κλασικά "ματσακόνια" θα λέγαν οι παλιοί, ιαμβικά μονού ή διπλού μοχλού, ημιαυτόματα. Σίγουρα αν ήταν εφικτό θα ήθελα πέρα των φωτογραφιών να τα είχα και χειροπιαστά στη συλλογή μου πράγμα όμως αρκετά δαπανηρό άρα και ανέφικτο. Τουλάχιστον έχω καταφέρει να έχω ένα από κάθε τύπο εκ των οποίων τα δύο από αυτά έχουν ιδιαίτερη συλλεκτική αξία λόγο της παλαιότητας αλλά και της πολύ καλής κατάστασης που κατάφερα να τα βρω και να τα διατηρήσω. Έτσι λοιπόν...
και με αφορμή την αναζήτηση του κατάλληλου κλειδιού από τον καλό μου φίλο Ζημέρη Κώστα SV4FFZ θα μοιραστώ μαζί σας αυτή την υπέροχη συλλογή, που αν βρω κάτι ενδιαφέρον δεν χάνω ευκαιρία να την ενημερώσω.
Για την φωτογραφία της δημοσίευσης που βλέπετε ποιο πάνω επέλεξα να αναρτήσω το καλύτερο κατά πολλούς κλειδί το οποίο κατασκευάστηκε από τον Γερμανό Gerhard Schurr, DH2SAA και είναι το Profi II της Schurr Morsetasten.

Φώτο με τον Gerhard Schurr, DH2SAA.

Το απόφθεγμα της φωτογραφίας που βλέπετε στα Γερμανικά είναι ένα από τα αγαπημένα μου και μεταφράζεται ως εξής "Αν σταματήσεις να προσπαθείς να είσαι καλύτερος σύντομα θα πάψεις να είσαι καλός."
Η εταιρία Schurr Morsetasten ύστερα από την 30χρονη παρουσία της δεν υπάρχει ποια καθώς έχει αλλάξει ιδιοκτησία και πλέον θα την δείτε σαν Scheunemann Morsetasten η οποία συνεχίζει την καταπληκτική παράδοση και την υποστήριξη σε ανταλλακτικά των θρυλικών μοντέλων.

Η συλλογή μορσικών κλειδιών

Δεν υπάρχουν σχόλια: